Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Ewkaaa | użytkownik

imię i nazwiskoEwa W. adresSkarżysko-Kamienna zarejestrowany18.08.2008 @18:12:55 ostatnio na stronie30.06.2014 @12:09:27

Jestem,
W podtekście mieszkam gdzieś,
W przenośni chowam się.
Bywam zygzakiem w oku twym
I szumem w uchu.

Jestem,
Powątpiewaniem w sens,
Formą ponad treść.
Bywam protestem, planem B
I wlepką w metrze.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypeefffka94 Gadu-Gadu9371001
digarty56 komentarze1011 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nikon D5000 + Nikkor 18-200mm | Canon Powershot G9

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~BlueBlood    25.06.2009 @23:14:03
Pozwolisz, że poobserwuję:D
_______
..Nie boję się nocy,bo za bardzo kocham gwiazdy..

~essenceoflife    22.06.2009 @21:13:43
Dzięki
B. Fajna galeria
~dawid98    22.06.2009 @20:36:49
dzieki
~djus    20.06.2009 @23:14:24
Dzięki za komentarz i ocenę

Pozdrawiam Serdecznie Damian
_______
http://www.fotoholic.pl - Zapraszam

~GreenInez    18.06.2009 @13:12:46
hah no do niej mi jeszcze wiele brakuje... (oprócz cm w pasie ^^)
_______
Facepalm.
~mrsepo    14.06.2009 @22:05:15
najniższy model to już D60 ale od mojego sie nie różni prawie niczym... ma tylko więcej MPXów
_______
"Odkryłem,że choć aparat fotograficzny nie może wyrazić swej duszy,to może to zrobić fotografujący" - Ansel Adams
~mrsepo    14.06.2009 @21:43:12
wiesz co jestem zadowolony tylko jak to w lustrzankach trzeba strasznie dbać o czystość... ale da się osiągnąć żądane efekty czasem sie na tym napracuje ale jak widać w galerii coś wychodzi
_______
"Odkryłem,że choć aparat fotograficzny nie może wyrazić swej duszy,to może to zrobić fotografujący" - Ansel Adams
~mrsepo    14.06.2009 @21:29:28
można powiedzieć że mamy coś ze sobą wspólnego :D
_______
"Odkryłem,że choć aparat fotograficzny nie może wyrazić swej duszy,to może to zrobić fotografujący" - Ansel Adams
~Ultima    14.06.2009 @21:20:05
oki, oki za chwilkę
~damiankoniczuk    12.06.2009 @23:01:47
bo miałem taki kaprys
~inconnu    10.06.2009 @12:49:06
dziekuje za uwage
_______
' jestem wszystko widzącym ślepcem '
~Alinn    08.06.2009 @22:06:34
thx ; )
~adamb999    08.06.2009 @16:46:19
no nic. nie mam 5 d.
~editthh    08.06.2009 @16:42:42
dziekuje
~forced    03.06.2009 @15:30:21
witam Ewe ! ;]
~damiankoniczuk    31.05.2009 @17:26:52
obok anfiteatru który mieści się na Jasnych Błoniach koło takiego duzego pomnika z 3 czarnymi orłami [ fota: http://www.echo.szczecin.pl/files/places/68_b.jpg ]
~damiankoniczuk    28.05.2009 @16:54:12
ty mi tu nie wal ;D komenty o jakichś cegłach tylko patrz na postać na obrazku :D
~damiankoniczuk    25.05.2009 @21:44:49
haha ale nikt Ci nie karze :D
~damiankoniczuk    25.05.2009 @21:29:24
co ty gadasz? to są lekkie szumy
~bortoons    24.05.2009 @18:21:13
Dzieki, czesto szkice mają to swiezosc jakiej brkuje wykonczonemu rysunkowi.
~fenyloetyloamina    24.05.2009 @16:06:57
dodaj jeszcze, że bardzo ładna modelka :D
_______
rzeczywistość jest jak wielki czarny pies
cicho skrada się i chce mnie zjeść
~Zelmek    22.05.2009 @22:07:32
Dzięki
~Alinn    22.05.2009 @21:48:15
świetny avek ;D
~Saymoo    22.05.2009 @21:40:59
zawsze do uslug
_______
"nie istanieje ktos taki jak przyjaciel,jesli twoje zadanie zostalo przez niego zagrozone, zwroc sie przeciw niemu - w razie potrzeby zabij!" Henrich Himmler
~Olivier16    16.05.2009 @19:52:08
Niom Hej
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt